Dilemmat fortsätter

Någon dag efter det så var hon online, hon hade komemterat en av mina bilder. Jag svarade o så fortsatte det, vi skrev i flera timmar, det var jätte kul. Efter ett tag så ringde hon mig, jag hörde inte riktigt vad hon sa men blev jätte glad att hon ringde, vi pratade inte mer än en minut innan hon skulle lägga på, jag ble lite förvånad att hon la på så snabbt, men överlycklig för att jag hade hört hennes röst.
Och så fortsatte det i några dagar, jag köpte sedan en ny mobil o började smsa henne.
Hon var då i Irland, jag ringde henne någon dag o livet lekte, tills den 20:e augusti. Det kändes som att få ett slag i magen, som att jag hade blivit förråd, jag blev helt lamslagen. Jag var inne på hennes facebook som vanligt, det hade stått att hon hade ett förhållande med en kille men jag tänkte inte så mycket på det i.o.m att det stod att hon hade tre barn också. Men efter att ha tittat lite längre ner i fb tror ni inte att de skriver massor av kärleksförklarningar till varandra om att de saknar varandra (han bor i Irland).
En normal kille skulle ju skitit i den bruden o gått vidare, men inte jag. Jag var ju helt nerkärad i henne, jag kände mig bara sårad.
Jag behövde få en förklaring, men visste inte hur jag skulle säga det.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0