Dilemmat fortsätter

Jag var så arg, jag ville bara slå någonting vad som helst för att kunna dämpa min ilska. Hela dagen i skolan var jag sur, jag fattade inte varför hon inte hade sagt någonting från början, mina frågor var många och allting bara snurrade i mitt huvud, varför, hur, när?
Jag smsade henne samma dag framåt kvällen, jag skrev: Vet du vad du gör med mig? Jag blir helt mindfucked.. seriöst. Hon skrev: Ring mig!
Jag visste inte vad jag skulle säga till henne, men jag ringde iaf. Hon forstod inte att jag var seriös, hon fattade inte varför jag skulle vara sur på henne, ok jag sa inte det till henne då .
Hela kvällen fortsatte hon skriva massor av gulliga sms, t ex. Babe du o jag, du gillar mig, flytta hit till mig, du o jag, om jag hade dig skulle jag ta så väl hand om dig. Jag blev ju skit glad men kunde fortfarande inte glömma att hon hade en pojkvän, vad skulle jag säga?

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0