Dilemmat fortsätter

Dagen efter var jag väldigt trött, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, kvällen innan hade hon ju varit hur gullig som helst mot mig, vad kunde det här betyda?
1. Att hon var en player.
2. Att hon faktiskt tyckte om mig.
3. Att hon tyckte om mig och sin pojkvän samtidigt,
eller att hon bara var helt dum i huvudet? Jag visste ingenting.
Jag tog iaf mod till mig o skrev (på sms såklart): Varför skriver du såhär till mig? Hon svarade: Vadådå :o
Jag: För att du har pojkvän!
Leia: Jag vet. Men inte länge till, om jag har dig!
Omg! Fatta vad lycklig jag blev. Jag förstår att ni tänker typ, men han kan ju inte vara kär i en tjej som redan har en kille, hon är ju inget att ha. Nä så är det ju, men jag var så blind av all denna kärlek att jag inte kunde tänka klart.
Jag fick stora förhoppningar och trodde att en dag skulle det bli hon och jag. Hon hade redan skrivit att hon ville komma ner till mig och att jag, närsomhelst fick komma upp till henne.
Allting skulle ju lösa sig, bara hon gjorde slut med sin pojkvän, men ingenting hände, så helt plötsligt en eftermiddag tog jag mod till mig att fråga.
Jag: Kan jag komma upp till dig nästa helg?
Hon tyckte det lät som en jätte bra idé.
Shit tänkte jag, jag ska få träffa henne om 8 dagar, nervös var jag som in i helvete och oroade mig riktigt mkt för att jag skulle vara för blyg för hennes smak. Redan uppe i Sthlm hade jag fått ett intryck om att hon var väldigt vild , spontan och öppen, abolut inga problem med komunikationen. Jag däremot kunde vara riktigt blyg i de sällskap där jag kände mig osäker. Alla dagar innan jag skulle åka var hon det ända jag kunde tänka på, hur skulle det gå egentligen?

Fortsättning följer...

Dagens mening: Gör ingenting du kommer att ångra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0