Dilemmat fortsätter

Samma dag när ni hade kommit hem träffade jag en av min polare lite senare på kvällen, (i.o.m att jag hade tappat min mobil, så var det han som hade hennes nr) han sa att hon hade messat o frågat efter min msn: Åhh vad jag blev lycklig, jag log hela vägen hem, och satte mig direkt vid datorn. Jag gick in på facebook, o gissa vem som ville vara min vän, jo Leia! Glad som i hågen accepterade jag o det visade sig att hon inte var online, jag blev lite besviken men tänkte inte så mkt på det o gick o la mig istället...

Fortsättinng följer, måste skynde mig till skolan!

Dagens mening: Stig upp o du ser en ny morgondag, men akta dig för gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0