Dilemmat

Jag gick här o dammsugade (hatar det, men måste göra det) o tänkte på lite allt möjligt. Då kom tanken upp på en person som jag absolut inte kan glömma, vi kan kalla henne för Leia. Hon är mitt stora bekymmer förtillfället, jag förstår mig inte på henne.

Det började med att jag och ett gäng polare åkte till Sthlm i slutet av Juli detta året, vi hade skit kul, drack o hade oss. Näst sista dagen träffade jag Leia, hon var glad som solsken och väldigt sprallig. Inte då fattade jag att hon stötte på mig, hade en aning i.o.m att det var mig hon ville sitta brevid o det var mig hon snackade med. Vi hade helt enkelt skit trevligt, hånglade, pussades o badade i bara underkläderna i en liten sjö.
När hon skulle sticka frågade hon mig om vi skulle ses på samma ställe imorron, jag svarade självklart ja, hon var ju typ min drömkvinna.

Vi träffades igen, det var lite spänt i början, men vi hade ändå kul. Det slutade iaf med att jag, mina polare och Leia stack hem till hennes kompis. Vi hade jätte kul, fick lite sprit o var uppe hela natten.
Jag förstod att hon gillade mig, hon ville att jag skulle pussa henne, "pilla" på henne, men ändå var jag osäker. Jag vågade inte riktigt, är lite blyg när det kommer till sådant, ja jag är typ oskuld, eller var...
När det bara var jag, Leia, min polare, o hennes polare kvar, la vi oss alla i hennes stora säng. Jag o Leia låg o mös, låg sked o kliade varandra på ryggen, helt plötsligt började det bli intensivare, o det slutade med att vi började ha sex typ, men vi avslutade inte det.
Jag o min polare skulle åka hem på morgonen, så efter vi hade sovit en halv timme väckte jag henne, sa hejdå o vi pussades.
Jag var lycklig, jätte lycklig faktiskt, det sorliga var att vi bodde mer än 40 mil ifrån varandra, inte visste jag då att det var bará ett litet problem jämfört med det andra som dök upp några veckor efter.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0