Kllen med de "stora" problemen

Jag har bestämmt mig för att börja blogga, inte bara för uppmärksamhetens skull, utan för min egen. Jag har ingen direkt att prata med om det här så därför kan det bli skönt att skriva av sig lite grann.

Jag är en sjutton årig kille o går i 2:e ring. Jag är väldigt glad o positiv, en optimist helt enkelt, jag är sjukt nöjd med mina polare o allting fungerar, förutom en sak, kärleken..
Så det är det min blogg kommer att handla om, det vi inte kan klara oss utan, den stora kärleken.
Jag är en väldigt känslig kille, inerst inne iaf. Finns mycket som kan såra mig, jag brukar oftast bli väldigt tyst då det händer o gå in i mig själv.

Det jag behöver jobba med, är hur man ska bete sig när man gillar någon. Jag har inga problem att umngås med tjejer, tvärtom, de är ju schysta. Det stora problemet är när jag träffar någon tjej som jag verkligen tycker om, har ingen aning hur man ska visa henne hur mycket man faktiskt tycker om henne.

Jag ska försöka skriva här så ofta som möjligt, det behöver jag.

Dagens mening: Ligga i sängen hela dagen är fyskam, när du vet att det finns så mycket möjligheter utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0